Pagina's

6 april 2013

2010 - 2011 gemaakt

Na het maken van het baby-kijkkastje (zie vorige logje) nam ik mij voor om mijn poppenhuis kamertje voor kamertje af te gaan maken, want om met 1 project bezig te zijn vond ik heel overzichtelijk.
Als eerste begon ik aan het hobbykamertje. Het 1:1-bureau wat in "mijn hoek" van de woonkamer staat, wilde ik graag namaken voor dit kamertje. Dus na veel meten maar gewoon begonnen:

Het 1:1-bureau met daarop de eerste onderdelen in 1:12
Het bureau begon al ergens op te lijken en ik maakte er alvast een gewickerd stoeltje bij:


Tussendoor maakte ik allerlei accessoires, het is denk ik wel te zien welke kleuren favoriet zijn voor het kamertje!




Het kamertje is nog lang niet klaar, maar het begin is er!

10 opmerkingen:

  1. Mooimooimooi!!! Dat bureau vind ik nog steeds zo geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer geweldig!!!!!! Zo leuk om te zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben het helemaal met Margriet eens. Dat bureautje is schitterend. Het hele kamertje ook hoor, maar dat bureautje heeft iets speciaals. Gelukkig maar dat het mijn hobbykamer niet is. Het zou er binnen de kortste keren behoorlijk gehavend uit zien dan met al mijn gekwak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kamertje Ineke.
    Heel mooi bureau en je kleuren........

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjulliewel dames :-)
    Ach ja, dat bureautje...... gelukkig durf ik inmiddels meer en vaker te plaatsen, want voordat dát in het openbaar verscheen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig bureau, later als ik groot ben hoop ik ook zulke mooie perfecte meubeltjes te kunnen maken! En ik vind je opberg ding met zakjes erg leuk! en heerlijk al die zoete kleurtjes:))) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolande zei
    Oh wat heerlijk overzichtelijk, kamertje voor kamertje. Hou je je daar nog steeds aan?
    Het ziet er allemaal leuk uit.
    Groetjes van J.
    6 april 2013 18:40

    Yolanda Morán zei
    Que maravilla ha quedado precioso, me encanta.
    Un abrazo.
    Yolanda.
    6 april 2013 19:03

    Kitty de Leeuw zei
    knap hoor zowel je kamertje als je kamervoor kamertje ik zou dat niet kunnen veelste chaotisch hihi
    6 april 2013 19:20

    Jolinda Koek zei
    Ja, dat werkt zeker prettig, kamertje voor kamertje, lekker overzichtelijk.
    Mooi project zo, die kleurtjes, alles past bij elkaar.
    6 april 2013 20:25

    Minimax-ww zei
    heel mooi en lekker overzichtelijk om kamer voor kamer te doen, doe ik ook al die ik wel zomaar W.S. tussendoor.
    groetjes willy
    7 april 2013 14:23

    Emma zei
    Knap gedaan hoor en zo gezellig
    gr.Emma
    7 april 2013 17:16

    Ineke zei
    Dankjullie wel dames :-)
    Haha Jolande, het is nog niet zo moeilijk om het vol te houden want dit is pas mijn eerste kamertje ;-)
    Maar het is bijna klaar en dan ga ik inderdaad verder met een volgend kamertje. Maar net als Willy doe ik natuurlijk ook wel eens zomaar wat tussendoor!
    7 april 2013 18:46

    Thea zei
    Ineke, het wordt erg leuk. Je werk ziet er ook mooi afgewerkt uit. Het wickerstoeltje vind ik erg leuk. Zoé ik ook nog wel een extra foto van willen zien.
    Groetjes, Thea
    7 april 2013 19:00

    Ineke zei
    Dankjewel Thea. Als het kamertje klaar is binnenkort zet ik meer foto's op Kladblog, mét het stoeltje natuurlijk ;-)
    7 april 2013 19:05

    Paula zei
    ...en ik ben je vandaag wel zes keer tegengekomen; je was met een vriendin, ik ook, en had me voorgenomen om bij de zevende keer je aan te spreken.... Het is niet gelukt. Anders ben ik toch niet zo verlegen..... Leuk om te zien wat voor mooie dingen jij maakt!
    De volgende keer spreek ik je direkt aan!
    Groeten van Paula
    7 april 2013 19:34

    Ineke zei
    Oooooh Paula, ik heb jou helemaal niet gezien! En zo druk was het (helaas) niet! Ja, volgende keer écht doen hoor! En ik ga jou nu gewoon (achter)volgen, niet in het echt maar in cyber space ;-)
    7 april 2013 19:57

    Paula zei
    Top! Ik jou ook!
    Groeten van Paula
    7 april 2013 20:30

    Jollie zei
    Prachtig!! :)
    13 april 2013 11:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou zie ik waar jullie het over hadden... Prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bureau ziet er leuk uit.mag ik vragen waar je de handgreepjes hebt gekocht?ben al 1 jaar aan het zoeken.bedankt
    groetjes doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Doortje, als ik het mij goed herinner heb ik ze bij Stella Que Pasa gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen