Pagina's

25 maart 2013

2010 - baby-kijkkastje 1:12


Toen ik hoorde dat de dochter van onze vrienden zwanger was kreeg ik direct plannen om een baby-kijkkastje te maken.
Met heel veel plezier heb ik hieraan gewerkt en vrijwel alles wat in het kastje staat heb ik zelf gemaakt. De meubeltjes en de muurschilderingen zijn een kopie van het 1:1-kamertje. Het geborduurde merklapje hangt niet in het echte kamertje, maar het patroon uit de DHN vond ik zó leuk dat ik het graag wilde toevoegen (misschien een uitdaging voor oma om deze in het groot te maken?). Zo'n persoonlijk project was ontzettend leuk om te doen en de ouders van baby Vivian waren er heel blij mee!
 





5 opmerkingen:

  1. Wat leuk Ineke!!!
    Ademloos en in bewondering raak ik niet uitgekeken op de details : de luiertaart met muisjes [hahaha!]
    het bedje : spijljes perfect in het gelid ,de boom achter de commode, de tak achter het bed , de kleertjes........
    APPLAUS!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Wil :-) Het was ook zó leuk om het allemaal te maken, ik had er echt lol in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een perfectie kamertje....durf te wedden dat het mooier is dan het echte kamertje;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha Sab, dát durf ik niet te beweren, want het echte kamertje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rosamargarita zei
    Preciosa habitación, el paste de pañales es muy original. y los zapatos hermosos.
    Un abrazo
    25 maart 2013 16:32

    Kitty de Leeuw zei
    wat een plaatje Ineke ben blij dat je het laat zien
    25 maart 2013 16:46

    Nella zei
    Beeldschoon! wat een mooi kamertje! en wat is er veel te zien!

    Kan me voorstellen dat de ouders van Vivian daar heel blij mee zijn!
    25 maart 2013 16:57

    Thea zei
    Heel mooi geworden Ineke
    Groetjes Thea
    25 maart 2013 17:16

    Nienke zei
    Je hebt er iets heel moois van gemaakt.
    Groetjes, Nienke.
    25 maart 2013 18:37

    Minimax-ww zei
    Beeldschoon en zo lief.
    groetjes Willy
    25 maart 2013 20:51

    Corine zei
    schitterend !!!
    25 maart 2013 23:03

    Jolinda Koek zei
    Mooi gedaan, en lekker veel te zien!
    26 maart 2013 06:30

    Christa Chayata zei
    Geweldig mooi gemaakt...
    26 maart 2013 08:07

    Jolande zei
    Ik kan me dit kamertje nog wel herinneren, maar het blijft prachtig om nog eens te zien.
    Groetjes van J.
    26 maart 2013 10:44

    Helma zei
    Een schat van een kijkkastje Ineke!
    Groetjes Helma
    26 maart 2013 20:05

    Jollie zei
    Wat een prachtig kijkkastje Ineke!! Zo ontzettend mooi gemaakt :)
    27 maart 2013 21:51

    Ineke zei
    Dankjulliewel :-) Het was ook heel erg leuk om te maken, ik had er echt lol in!
    29 maart 2013 18:28

    petra zei
    wat schattig!!! zo lekker rose!!! kan me voorstellen dat ze er reuze blij mee zijn.
    xx
    petra
    31 maart 2013 10:32

    BeantwoordenVerwijderen