Pagina's

31 mei 2013

In het heden beland

En nu met dit blog in het heden beland......... Als ik zo terugkijk, lijkt het of ik niet veel gedaan heb en ik denk dat anderen in 17 jaar tijd heel wat poppenhuizen ingericht zullen hebben, maar in de afgelopen jaren gingen andere dingen nu eenmaal voor.
Dat het poppenhuis niet zo snel vordert komt natuurlijk ook omdat ik zoveel mogelijk zelf wil maken en een snelle werker ben ik niet......

Vorig jaar hadden wij in ons 1:1-huis roetschade door een walmende kaars en in eerste instantie dacht ik dat die vette, zwarte aanslag alleen maar aan de buitenkant van het poppenhuis zat, maar later ontdekte ik dat aan de binnenkant veel behangetjes een verkleurde rand hadden.
Ook aan de buitenkant zijn delen niet meer goed schoon te krijgen, dus daar moet ik ook nog mee aan de slag. Het is dus net als in het "grote leven", daar moet ook wel eens gerenoveerd worden ;-)

Momenteel staat het poppenhuis er zo bij en hoewel ik heel veel dingen nu totaal anders zou doen, ben ik er nog steeds heel erg blij mee en ik hoop nog jaren van deze hobby te kunnen genieten!




zo zwart als roet......ook het poppenhuis ontkwam er niet aan

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig huis Ineke! Van binnen en buiten. Ik hoop dat je nog vele uurtjes er plezier aan zult beleven. Heb je al iets onderhanden op dit moment? In mini :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Che bella casa! E' enorme. Che divertimento arredarla.
    Saluti, Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ineke het is een mooi huis, en misschien lijkt het dat andere veel doen, bij iedereen ligt het wel eens op een lager pitje.
    Bij tenminste wel, het komt vanzelf af. En genieten van wat je maakt is ook belangrijk.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen