Pagina's

25 juni 2013

Is dit niet leuk?

Een buurtgenoot van ons is lid van een fotoclub en laatst kregen de leden als wedstrijdopdracht "maak een foto van een interieur". Hij dacht meteen aan mijn poppenhuis en vond het veel origineler om een foto van één van mijn kamertjes te maken dan een foto van een huiskamer, een kerk of iets dergelijks. Tsja, hij wist natuurlijk niet dat er nog niet veel klaar was in mijn poppenhuis........ dus plukte hij uit verschillende kamertjes allerlei miniaturen en maakte dit tafereeltje. Dit zou ik zelf niet verzonnen hebben, maar hij heeft er best een leuk geheel van gemaakt.
Hij won de 3e prijs met zijn foto, de jury had nog nooit zo'n uitvoering van een opdracht gezien, is dat niet leuk?
Om een duistere reden wordt de foto helaas niet goed overgenomen, maar verkleind weergegeven (?).



8 opmerkingen:

  1. Als ik hem aanklik krijg ik een scherm vullend interieur Ineke!
    Mooie lichtval!
    Leuk lijkt me om te zien hoe iemand anders de spulletjes gebruikt.....maar daarna wel weer gauw terug zoals jij het in de kop hebt natuurlijk :-)....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha Wil, het was inderdaad heel bijzonder om te zien hoe hij van alles bij elkaar zocht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Una foto meravigliosa.
    Saluti, Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij heeft er een mooie sfeervolle foto van gemaakt. Prachtig. Erg leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ineke,

    de foto is perfect!!!
    groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, en een mooie foto

    Grtjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Ineke! This room is really beautiful and I can see why your friend won a ribbon after photographing it. He has done a wonderful job with the lighting and it looks very peaceful and quiet! Did he give the photo a title when he entered it?

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Elizabeth, he just called it "living room" but he didn't mention it was in a dolls house, so the jury had to find it out ;-)

    BeantwoordenVerwijderen