Pagina's

4 maart 2014

Klepbankje gemaakt

Een poosje op een onbewoond eiland met al mijn hobbyspullen zou niet verkeerd zijn! Gewoon eens een paar weken achter elkaar met miniaturen bezig zijn, maar........ het zal wel bij dromen blijven ;-)

Toch is er weer een stuk voor het mini-huishouden klaar. Een gloednieuw klepbankje, want toen het af was aarzelde ik héél even of ik het oud en versleten zou maken, maar nee........... dat laat ik toch maar aan de experts over, het past gewoon niet bij mij!

 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit klepbankje.....was het een doe-het-zelf pakketje of heb je het zelf ontworpen en gebouwd? In elk geval; knap gemaakt en het is juist mooi dat het "strak in de lak" staat Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een knap stuk werk zeg!
    Hoe heb je dat voor mekaar gekregen zeg, welke materialen, aan de hand van voorbeeld of bouwtekening... Vertel eens....
    Ziet er in ieder geval prachtig (strak) uit hoor.
    Pas maar op dat je niet te snel gaat zeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjulliewel :-) Ik ben begonnen aan de hand van een bouwtekening, maar de bovenkant en leuning heb ik afgekeken van een groot exemplaar. Het is van lindenhout gemaakt en tsja, toen inderdaad "strak in de lak" ;-)
    Haha Remco, bang dat ik te snel ga ben ik niet, als je bedenkt dat ik hier twee weken mee bezig ben geweest......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Ineke,
    Het gaat niet om de tijd die je erin steekt, maar om het resultaat, ik vind het heel mooi geworden.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op een onbewoond eiland heb je niets aan een bankje; een stoel is dan genoeg.
    En ook jammer om het succes van dit mooie bankje niet te kunnen delen, zoals nu....... het is prachtig geworden!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig bankje....wel een beetje erg nieuw hahaha ;-) Nee hoor, dat meen ik niet, dit is jouw stijl en dat doe je hartstikke goed!!! Ik ben jaloers op je precieze manier van werken, dat is mij niet gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ineke,

    Ik zie je bank nu pas...wat een pracht exemplaar zeg!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig bankje is dit Ineke!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schat van een bankje en zo mooi gemaakt... doet mij ook direct denken aan vroeger toen we thuis ook zo'n bankje hadden waar mijn speelgoed in bewaard werd!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen