Pagina's

1 oktober 2013

Merklapje

Even een kort berichtje, want de laatste tijd heb ik niet veel aan miniaturen gewerkt, maar helemaal niets kan natuurlijk niet ;-)
Na een heerlijke vakantie in de Pyreneeën is het inmiddels herfst en hopelijk krijg ik nu meer gelegenheid om met de mini-hobby aan de slag te gaan!
Een handwerkje heb ik altijd wel liggen en op het Poppenhuiskladblog laat iedereen die daar zin in heeft, iedere maand op de 10e de vorderingen aan een borduurwerkje zien. Een goede stimulans en zo komt er ook nog eens wat af! Af en toe zet ik een paar steekjes aan een merklapje en tijdens onze vakantie nam ik op 10 september onderstaande foto. Het is wel een gepriegel, want het lapje is maar 2,2 x 3,2 centimeter groot (klein).

9 opmerkingen:

  1. Leuk wordt ie Ineke,
    En grappig dat je zelfs op vakantie nog aan je 10 e vd maand borduurwerkje denkt.

    Groetjes,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Il ricamo sta venendo molto bene.
    Saluti, Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pffff, wat klein! Maar het wordt wel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi aan het worden Ineke, inderdaad klein...........maar fijn

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef, wat fijntjes Ineke! Prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I can tell already it will be a very beautiful piece of embroidery! Mini hugs, Natalia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor het eerst op je blog, wat een leuke spulletjes zie ik en een geweldig poppenhuis, zelf wil ik weer een nieuw poppenhuis maken of eentje opknappen. Ga gelijk volger worden wil niets missen!
    groetjes van Marijke

    www.thuis-in-het-klein.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Marijke, veel succes met je (nieuwe?) poppenhuis en ik ga je volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen